čtvrtek 6. prosince 2012

Candle lighting time

Desire for Diptyque scented candles admired in my favourite blogger´s post ended in disappointment. No one here knows them and nothing similar could be found. I ´ve bought a candle with a vintage Christmas ornaments instead and lit the vanila scented candles at home. Prepared to carry on  searching on the net.
Zatoužila jsem po voňavých svíčkách, které jsem objevila u své oblíbené bloggerky, a vyrazila je hledat. Pochopitelně vše skončilo zklamáním, neboť tu nikdo o nich neví. Jedinou možností je pokračovat v pátrání na netu. Koupila jsem místo toho pěknou svíčku s vintage ornamenty, bohužel nevoní. A zapálila jsem  svíčky, co mám doma, příjemně se tu line vůně vanilky.

6 komentářů:

  1. Ehm, nezapomen, ze je nekde nekdo, kdo se muze podivat po tvych vytouzenych predmetech v jinych zemich. Videla jsem je v Parizi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm...treba je najdes pod stromeckem:)

      Vymazat
    2. Joo, vypadá to nadějně, doufám, že se po Vánocích budu moct pochlubit.

      Vymazat
  2. to je najhorsie ked si kupim sviecku niekde, ze ked k nej pricuchnem v obchode vonia uzasne, ale ked ju zapalim doma nic :(
    Inak este stale trva predvianocna Ziaja giveaway tak sa nezabudni zucastnit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem opravdu poctena, ze te muj post inspiroval.
    Svicky Diptyque jsou drahe, jak nekteri ctenari na mem blogu vyzdvihovali ve svych komentarich, ale ta kvalita a uzasny design podle me stoji za to.
    Navic hori opravdu dlouho a vune se uvolnuje rovnomerne po celou dobu.
    Zkus hledat treba na ebay nebo amazon.
    Jinak jsem Ti chtela moc podekovat za tvoje krasne komentare na mem blogu....vzdycky se na moc tesim a jsem u jejich cteni opravdu odvarena:D
    Kvuli takovym ctenarum mam smysl blog psat.
    Takze diky, diky, diky!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná slova. Děkuji. Cyber space budiž pochválen! Je úžasné, když se najdou lidé, kteří se vzájemně obohacují, inspirují a baví. Piš, foť, budu se moc těšit na všechny Tvé další příspěvky.

    OdpovědětVymazat