úterý 19. března 2013

Shadows of White

Greyish, vanilla, ivory, pinkish but no SNOW white, please. Till the following winter, at least. The snow seems to be incredibly resistant this year.
Odstíny bílé - šedavá, vanilková, či slonová kost, narůžovělá,  ale už ne sněhobílá, prosím. Alespoň do začátku nové zimy. Déštˇse sněhem, pak zase sníh, na silnicích a všude kolem, pak zase déšť, no to už vážně málokoho baví. Barevné jarní kytky nasazené v košíku za účelem přivolání jara uvadly rychleji, než jsem je mohla vyměnit, takže to pro změnu zkusíme s bílou. Ta už je považována za letní, že bychom tedy jedno období přeskočili? Ono to takhle možná i dopadne,
 v každém případě je příjemná a uklidňující. Tak co tam máme?


Kabelka Valentino
Top Massimo Dutti
Přívěšek Mother-of-pearl


Mina STUDIO PIRSC PORCELAIN 
(křehké vajíčko v militantním obalu)


Svetřík GAS
 Klobouček Denny Rose (můj oblíbený, ale po několika sezónách značně pomačkaný a už ne zdaleka tak bílý, jak vypadá na fotce)

a ideál .... (Elle duben 2013)

6 komentářů:

  1. No konecneeee, uz jsem se nemohla dockat poradnych fotek kabelky ;) Je uuuuzasna! A ten topik krajkovy taky! A Pirsce mas noveho??? Ja uz chci jaro! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, kabelku mám zatím jen vystavenu a koukám na ni a těším se, až s ní budu moci vyrazit.
      Původně jsem od Pirsce chtěla růže (ze série 3D tapety), ale když jsem zašla do jeho kavárničky BURO, nějaká zákaznice si je už s nadšením odnášela, tak jsem koupila tento originální stojan na vajíčko s termoobalem. "Křehkost materiálu spojena se surovým motivem".

      Vymazat
  2. Tolik úžasných věciček...pastva pro mé oči i pro rozmarnou duši. Ano, jaro už přichází - z tvého blogu na mě dýchá moc příjemný jarní vánek. ;-)
    PS: o tvé kabelce dneska určitě budu mít divoký a velmi živý sen. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, doufám, že ti ten sen nějak výrazně nenarušil spánek :D.
      Splnila jsem si předsevzetí zainvestovat do něčeho nadčasového a zdá se, že se povedlo. Pokud se kabelka líbí tobě i jiným, má radost se znásobuje. To platí i o těch dalších věcech. Snažím se ukočírovat svou marnivost a kupovat také kousky,třeba porcelán, keramiku, které potěší jak věřím i další členy rodiny.

      Vymazat
  3. Krásné fotky!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat