neděle 17. listopadu 2013

Inspiration - Inspirace a co teď nosím

Už loni jsem sháněla kabátek přesně toho střihu, který jsem si nedávno pořídila od Maison Scotch. Jen černé jsem se bránila. Nekonečným zdrojem inspirace se pro mě stala v Paříži zakoupená marie claire, sešit s výběrem toho nejlepšího pro podzim-zimu 2013-2014. A bylo tam hodně červené. Takže nakonec je to červená s černým střikem, něco jako buklé, s jemnými detaily- černou kůží lemované kapsy.  Moc jsem jej oblíbila.
Taky se mi zalíbily velké dlouhé vesty. Takže jednu s kapsami se zipy jsem pořídila. Teď k ní sháním barevný svetřík, aby té černé nebylo moc.
Nešlo odolat grunge botům od Liu-Jo. Úžasně pohodlné. Šaty, které má Kate Moss jsem si nakonec nekoupila, zdály se mi na mě příliš krátké. Tak jsem nakonec pořídila černý úplet od Miss Money Money. Jsou příjemné, hřejivé. Smetanový svetřík stále visí v prodejně. Že by čekal na mě?
 

 kabátek Maison Scotch



 vesta Asos
 boty LIU-JO

 šaty Miss Money Money

 
 
 
 

7 komentářů:

  1. Vsechno je naprosto paradni! Kabat a boty bych si vzala hned! Vesticka velmi zajimava a saty Miss Money tez, muzu se zeptat, kde jsi je sehnala? Znacku vubec neznam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, z kabátu jsem vážně nadšená, vesta vypadá sice na fotce nevalně, podobný pocit jsem měla, když jsem ji vybalila, ale oblečená je hodně zajímavá a pochopitelně pohodlná. Šaty jsou měkkoučké, příjemné na nošení a jednoduché na údržbu (pračka). Zakoupeno v PPmode.

      Vymazat
  2. Kabátek vypadá parádně! Je vlněný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení je 50% vlna,50% polyester. Myslím, že polyesterová je ta vnitřní úpletovina, která je jakoby zažehlená do vrchní látky, takže vlastně plní fci podšívky a zatepluje. Tohle mi moc vyhovuje, protože kabát není mohutný, působí lehce, ale zároveň hřeje.

      Vymazat
  3. kabat je uzasny!

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. Naaaadherny kabat...hmmm...a zavidim Ti i ty uzasne biker boots.
    Liu Jo mam moc rada. Na ulici na Tebe musi byt radost pohledet!

    OdpovědětVymazat
  5. Pochvaly od tebe si vždy velmi cením a udělá mi radost. Kabátek jsem bohužel příliš rychle odložila, protože tu začalo sněžit a ochladilo se.

    OdpovědětVymazat