neděle 4. listopadu 2012

Black and grey

Black and grey - my favourite late autumn and winter colours: Bandolera dress, Benetton cardie, Marella belt, Coccinelle handbag, Gabor boots, Istanbul onyx-silver pendant.
Opravdu se mi líbí černá a šedá, světlá i tmavá, a to zejména na teplých vlněných a kašmírových svetrech, rolácích, šatech. Kůže je k nim pak ideálním doplňkem. Ty byly odněkud dovezeny - nejstarší a zároveň věčná je černá Coccinellka, kožený pásek Marella je taky kořist z Itálie a oblíbený přívěsek vzpomínka na podzimní víkend v Istanbulu.

2 komentáře:

  1. Kdo by nemel rad cernou a sedou, ze? :)) Na ten pasek jsem vzdycky mela zalusk, ale na(ne)stesti mne je maly :) Ty polobotky se mi tez libi! Mrkni na InstantMeMe. Museumnacht byla uzasna!

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem sla taky v cerno-sede kombinaci - seda sukne, cerny rolak, boty na podpatku, ozivene novymi vyraznymi nausnicemi ze Zary (foto na Instant) :)

    OdpovědětVymazat