pondělí 12. listopadu 2012

Design hotels - tips for the next visit to Amsterdam

Hotel Droog a The Dylan v Amsterdamu - doufám, že při příští návštěvě mě tam zavede. Co všechno se člověk doví, když si na cestě do Vídně koupí Dolcevitu. Už se těším na ty zážitky.

5 komentářů:

  1. jojo, tady je porad co objevovat! Poprve jsem byla na zdejsi "Parizske" s butikama svetovych designeru, tam by se ti libilo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. UUuu...ja se chystam slavit tricatiny v Amsterdamu...damska jizda:) Nebylo by spatne prespat v takovemhle hotylku.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do toho! Vím, že Ty víš. Jde o zážitky. Stačí jedna noc. Hotel Droog má prý jen jeden pokoj pro hosty, ale originální galerii, kavárnu, butik. TV dokument o The Dylan mě nadchl, tam bude víc šancí na ubytování. A třicátiny!? Bože, tehdy jsem myslela, že kvůli mně budou ledy tát a Země se točit na opačnou stranu. Užij si to. Kdekoliv. A dej vědět.

      Vymazat