neděle 25. listopadu 2012

Black and white roll-necks - simplicity, versatility, smartness



Myslela jsem, že sobotní nákupy budou pestřejší, ale to bych ji musela mít s sebou, protože ona umí vyhmátnout, co je in, a hlavně se nebojí doplňků, těch pestřejších a nápadnějších. Takže já jako vždy skončila s dvojicí roláčků od Zary, nahradím aspoň ty loňské omšelé a pokombinuji v těchto chladných dnech s šedou vestičkou, co jsem od ní dostala loni k Vánocům a tou hnědou, co jsem urvala v loňských slevách. Sázka na jednoduchost, univerzálnost a eleganci se vždy vyplatí.

7 komentářů:

  1. Nahodou rolaky uplne super, taky bych chtela takovy, ale treba ve vinove cervene nebo nejake zajimave barve ;) Mam ze Zary sedy svetr, ma stejne rukavy a material je tutu nunu, hrozne prijemny. Ten bily s tou hnedou vestickou vypada paradne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to to šedé véčko na Tvém blogu s tím originálním náhrdelníkem? Pěkný.

      Vymazat
  2. Miluju tvuj blog...jeste, ze jsem takovy skvost v tom nekonecnem a nekonecne zahlcenem cyber prostoru objevila:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle skvělé ohodnocení snad nevydýchám... Díky. The right incentive in the right time!

      Vymazat
  3. Roláčky jsou náhodou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Nelo, zatím je na ně teplo, vystačím s košilí, trikem a šátkem. A netrpělivě čekám na kruté mrazy - čas roláků. Prý už brzo, hlásají Rosničky :-)

      Vymazat
  4. já osobně roláky nosit nemůžu - nesnáším jak jsou upnuté u krku :), ale miluju takové detaily jako jsou třeba knoflíčky na rukávech, takže u těhle roláků bych měla dilema :)

    OdpovědětVymazat