středa 29. května 2013

Night with Vivi - rekord v ponocování a bdění

 Moje příprava je trochu podbízivá, protože předpokládám, že Vivi je frankofil, a proto jí přijde vhod vše francouzské - ochutná dobré francouzské víno (pro jistotu posílám detail vignety pro schválení), Effelův obrázek jí připomene návštěvy Paříže a minulé či budoucí procházky s jejím skvělým partnerem po březích Seiny, no a na táccích je trocha levandule z Provence.
 Tyhle sklenice asi nejsou na červené, ale u nás se z nich moc nepije, protože nejdou dát do myčky a nikomu se pak nechce je umývat a leštit. Pro tuhle výjmečnou příležitost jsem je poctivě vyleštila.

Vysvětlivka: Na blogu super blogerky Vivi (VINTAGE BLOG), která pečuje o naše duše a vůbec obecné blaho a ještě více, proběhla krátká konverzace, v níž jsme si domluvily dnešní dlouhou noc. Doufám že nezapomněla na těch 12 DVD s Belmondem, potřeby na kreslení a hlavně pro ranní vzkříšení citonový gelíček a dobré kafe.

6 komentářů:

  1. Jéé, chtěla bych tam být, jako nezávislý pozorovatel :-) Užijte si to!!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tebe beru všemi deseti s tvými úžasnými zážitky a fotkami z cest, s krabicí roztomilých balerinek a archivem nabitým vychytávkami ze všech možných oblastí a oborů, hlavně módy a fotografie. Vivi určitě nebude proti, a když vy dvě kreativkyně se spojíte, ocitnu se v roli pozorovatele spíš já:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Oli, směju se tu (kdybys mě tak viděla) a tvůj článek mě hřeje víc než kamínka (a to jsem myslela, že v té dnešní zimě budeme muset topit). Je to moc milé, divoké, v krásném prostředí a víno je opravdu par excellence. Jen ty kruhy pod očima, které mám po probdělé noci s tebou, se mi nepodařily zamaskovat ani banánovým korektorem od Skin. Ale to nevadí, ještě toho v životě naspíme! ;-)
    Jsi strašně zlatá, mám Tě ráda a děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Vivi, Vivčo, Vivulko, slyším tvůj zvonivý smích a usmívám se taky, jelikož účel byl splněn. Není větší radosti, než když někomu uděláme radost. A kolem nás je tolik super holek-blogerek, ty nám určitě doporučí něco osvědčeného na ty kruhy a otoky pod očima. Dnes je mé bdění opravdu hodně pracovní, zítra mám deadline a večer čeká společnost... Říkáš banánový ...?

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale milý článek:). Jistě jste si to s Vivčou báječně užily.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky Šárko, s Vivi je to jízda, ona má prostě drive, však to známe z jejího blogu.

    OdpovědětVymazat