pátek 21. června 2013

My shelves

Po pravé ruce mám dvě poličky. Nic zvláštního, že? Ale proč se k nim stále častěji moje hlava stáčí od obrazovky PC? No protože jsem si tam nainstalovala foto pláže, na které se už brzy budu povalovat, jakdoufám. Tak aby mě to povzbuzovalo v práci. A pro malé ochlazení, aspoň pomyslné, se dobře hodí zápisník z romantickým zimním výjevem z úžasné expozice obrazů se zimní tématikou Winter Marchen čili Zimní pohádka. Výstava byla v KHM asi před dvěma lety ve Vídni a zahrnovala období od 16. st. do současnosti. Moc ráda na ni vzpomínám.
Na nižší poličce mám pár oblíbených CDček, a svůj stařičký přehravač Sony vám ani nebudu ukazovat.





A jak s tím souvisí tyhle šatičky, které jsem dostala jako dárek? Už je s radostí nosím v těchto vedrech, ale přece jen jsou vzadu hodně otevřené a potřebuji si do nich vyrobit krásně opálená záda a ramena. Tak snad se mi to na plážičce podaří.
Přeji všem krásné léto, které na naší polokouli dnes právě začalo.







6 komentářů:

  1. Šaty jsou krásné, i ta pláž, jen si nechci představovat, kolik lidí tam v létě musí být... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu Bello, v půlce července, kdy my odjíždíme, už je tam k nehnutí. Za rohem je sice ještě jedna delší pláž, ale tam je to podobné. Buď vzít ploutve a šnorchl a být co nejdéle ve vodě anebo výlety do hor anebo na zmrzku do přístavu... Nejlepší je přelom červen-červenec. To je ještě v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou překrásný ... přeju, ať si do nich ramena a záda brzo vyrobíš.)

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné šaty a ta pláž.... hmmmm.... úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Olivero, kde Tě máme? Ráda bych si od Tebe něco nového přečetla! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Míno, moc děkuji, už na tom pracuji, tvoji výzvu nemohu ignorovat.

    OdpovědětVymazat