neděle 22. září 2013

My Beloved Verona


Tolik času a sil jsme snad nikde jinde nevěnovali žádnému městu. V příšerném vedru jsme od rána do večera běhali po všech památkách, až jsme dosáhli posledního v našem itineráři Sain Zeno Maggiore - románského klášterního kostela v západní části Verony. Ta oběť stála za to.


7 komentářů:

  1. Krasne fotky...taky ted zrovna chystam clanek na blog o Verone...ale ja jsem byla uz v cervenci:))...jsem par mesicu pozadu...

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  2. Mimochodem moc se mi libi novy header...to je Stella McCartney, ze?

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, já tam ale taky byla v červenci, ale nějak jsem to ohromné množství letních zážitků nestíhala aktuálně vkládat. Takže se moc těším na ty tvoje. Jsem zvědavá, která místa vybereš a jestli jsem tam byla.
    Ano, Stellu obdivuji, je tak přirozeně krásná a tohle je ta vítězná z úzkého výběru fotek (taky pochvala fotografovi, že jo), mrzí mě, že z jejích modelů ještě nic nemám, ale snad to brzo změním.

    OdpovědětVymazat
  4. Ve Verone jsem jeste nebyla, vypada krasne podle fotek!

    OdpovědětVymazat
  5. Čarovné - najmä ten balkón na prvej! :)

    OdpovědětVymazat
  6. i miss this place

    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji tyhle cestovatelské reportáže. Veronu bych taky ráda navštívila. Letos jsem strávila 5 dní v Ŕímě, který mě naprosto uchvátil.

    OdpovědětVymazat