pondělí 7. ledna 2013

January fashion buys 2

Pokud se vám stane, že nemáte čas moc přemýšlet nad oufitem, např. brzo ráno spěcháte, necítíte se dobře, takže byste na sebe raději ničím neupozorňovaly, ale přesto chcete být jednoduše a kvalitně oblečeny, je tu Gant. Proto jsem zareagovala na zprávu o slevách a pořídila vlněný propínací delší svetřík a růžovou košili. Před rokem to byly džíny, fuksiový svetřík a modrá vestička - posloužily mně už mnohokrát jako jistota, jejich kvalita se nošením ani praním nezměnila. Perfektně sedí jejich "jezdecké" kalhoty, pořídila jsem už druhé a můžu doporučit do kozaček.

3 komentáře:

  1. ta ruzova kosile je bomba! Ja se tady marne snazim sehnat nejakou kvalitni klasiku, nic mi nesedi a je to drahe, no ale jeste se nevzdavam. Musim zajet do Amstru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Me se Gant na pohled moc libi, ale nic od nich nemam...Pokazde kdyz v Praze koukam pres vylohu do toho jejich poloprazdneho obchodu, nejak me opusti kuraz a radsi skocim vedle do Zary.
    Skvely nakup...treba az jednou prekonam svoje fobie z tohohle typu butiku, tak si taky budu moct poridit dokonale strizene Gant sacko a jezdecke kalhoty:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  3. ... a bičík k tomu! Fakt jsi mě rozesmála tou vtipnou a přesnou kritikou. V Praze také Gant míjím bez povšimnutí. A v Itálii by svou strohostí asi také neuspěl.

    OdpovědětVymazat