čtvrtek 17. ledna 2013

What´s on my dressing table - morning makeup routine

Tuhle toaletku jsem pořídila ve starožitnostech, ta romantická část mé duše si vždy nějakou přála mít, i když možná spíše biedermeier nebo empír, ovšem tahle je akorát tak velká, aby se vešla do vyhrazeného koutku. 
I bought this dressing table in an antique shop several years ago as the romantic part of my soul always had been longing for one. This is the right size to fit into the designated corner in my bedroom.


Vykládaná skříňka po babičce je plná bižu. Nedokážu nic vyhodit.












Mé nejoblíbenější a nejkrásnější oční stíny od Dior.
Řasenka Collistar v záběhu (po letech oblíbených Lancomek).
Twin kajalová šedostříbrná tužka od S-he.at.

Meteorites Perles od Guerlain na projasnění.
Makeupy Teint Rénergie Lift Lancome (spíš léto) a Diorskin Nude 022 (na teď - na zimu), na večer kombinace obou.
YSL korektor 2.
Sypký Micro-fil pudr Giorgio Armani (koupeno v Miláně na doporučení vizážisty - vynikající, na cesty kompakt a makeup v tubě).
HD Blush - krémová barva na líčka, lepší jsou ovšem od MAC.
Collistar Creatore di Luce - prosvětlí oči i obličej - bohužel limitka, nemohu již sehnat, dobrou náhradou na líčka je Blush trio 02 Teddy Pink.
Štětce Sephora.
Kartáč na vlasy - Tangle Teezer detangling brush.
Rtěnka YSL Rouge Volupte 20. Tužka na rty Collistar Lip Pencil  No.5.


Decleor serum. Clarins na oči - cokoliv od gelu přes sérum a balzám - průběžně dokupuji. 
Guerlain denní a noční  Success Age Splendid.
Máte toaletní stolek? Hodláte pořídit? Pár snímků pro inspizaci .
Zdroj: http://pinterest.com/brenda_galley/on-my-dressing-table


7 komentářů:

  1. jeeee, to je krasne, to se ti povedlo. Copak je ta tygrovana vec? To Decleor serum je perfektni zalezitost, pouzivam kazdy den, vetsinou po ranni sprse, a tak krasne me to energeticky nabije... Koupila jsem si nove ocni stiny Chanel, ale jinak se s tvoji luxus kosmetikou nemuzu srovnavat :))

    OdpovědětVymazat
  2. ale jdi ty, taky máš spoustu kvalitních věcí, ty Chanelky bys mohla nafotit. A od kohopak mám já svoje nejluxusnější stíny? To, nač se ptáš, je rozčesávací kartáč TT, je fakt, že se mi líbil hlavně design, ale taky funguje:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nadhera....s takovou toaletkou musi byt ranni liceni a vecerni nanaseni kremu dokonalym luxusnim ritualem.
    A mile ritualy jsou podle me v zivote jednou z tech nejskvelejsich veci.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto s tebou souhlasím. Je potřeba si je pěstovat.
    Ráno se tam přesunu z koupelny, zasednu, poslouchám hudbu a tvořím ... S výjimkou nuceného hodně časného vstávání, to jsem akorát ráda, že mám vše po ruce.

    OdpovědětVymazat
  5. Hhmmm...mas muj respekt...ja se nedokazu vyhrabat z postele ani o 5 minut driv, abych se mohla rano nasnidat jako clovek, takze o nejakem poslouchani hudby neni vubec rec....budu se muset nad sebou hluboce zamyslet!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nic si z toho nedělej, to už je rutina, netrvá to zas tak dlouho, ale něco člověk musí obětovat, a u mě je to ráno taky snídaně. Ale velký hrnek čaje je nutnost, a pak už jen nějaký malý sousto, víc do sebe stejně nedostanu. Horší je, když mi nevyjde předvolba oblečení, kvůli počasí třeba, to pak nestíhám, ale o tom jindy ...

    OdpovědětVymazat
  7. Ach....to je tak neskutečně půvabné! Až si budu zuařizovat vlastní byt, také si toaletku pořídím. Je to můj dívčí sen. Ve stávajícím pokoji se mi bohužel nikam nejvejde.

    OdpovědětVymazat