čtvrtek 24. ledna 2013

Sorry, another fur vest

Klasifikovala bych to jako lehkou obsesi, ale pořídila jsem další chlupatou vestu, tentokrát GAS. Omluvou mi budiž to, že máme mrazivé dny, kolem sníh a led vzbuzující touhu po něčem hřejivém. No a černou jsem dosud neměla a hodí se téměř ke všemu.



10 komentářů:

  1. Je naprosto uzasna a libi se mi uplne vsechny kombinace, hodi se ke vsemu! Super kauf ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Diky za pochvalu. Vytěsňuji výčitky a uvažuji o dalších možnostech, představuji si nějaký pestrý vzor a jemný materiál, třeba šaty.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný čertovský kožíšek. Výčitky? Nikdy ;-). K šatům bude božský.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vivi. Ty mně půjčíš čertovské růžky, já tobě kožíšek.

      Vymazat
  4. Me by se libila k dlouhe sukni, takovy trochu "boho" styl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad, ale tady? Musela by ses mrknou u vás.

      Vymazat
  5. Krasna a nevsedni barva...ta druha varianta je mym favoritem.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a protože si tvých soudů cením, rozloučím se s černočernými variantami.

      Vymazat
  6. Gorgeous vest!:)

    -Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů, ale tahle je vážně skvělá!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat