pátek 4. ledna 2013

Plans for January buys

 V prvním letošním čísle časopisu Gala jsem narazila na ležérní outfit, v němž se Miranda Kerr objevila v Madridu. Brala bych jej celý tak jak leží běží, ovšem jeho základem je kabátek, jehož původ jsem neznala. Náhodou jsem s sebou měla i lednové německé vydání Elle (které mi věnovala na zpestření cesty z hor), a tam jsem jej objevila. Budu ale muset pátrat zase dál po něčem podobném. Budu-li chtít nahradit i úspěšně vyreklamovanou kabelku Coccinelle, nebudou mi stačit prostředky. A na Pradu už vůbec ne.

I like Miranda Kerr´s nonchalant outfit from Gala, NR1, coat by Isabel Marant and Prada handbag. Looking for substitutes of both - un/realistic?

4 komentáře:

  1. juuu, Isabel Marant obchod mam hnedka za rohem, maji tam tedka lehke slevy, tak 30%, mam se ti podivat? :) Na tu Prada tasku bych si nechala cas na premysleni, podle me je to trendova zalezitost a za dva roky by se ti okoukala. Klasika je klasika ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je skvělé. Prosím, zaběhni tam a zjisti, jestli jej mají. A taky jestli plánují ještě 50ky. S tou kabelkou máš naprostu pravdu, ale ona to celé rozjasňuje, jinak by to možná byl zase další nevýrazný outfit.

    OdpovědětVymazat
  3. Isabel Marant ma nadherne kabatky...jen kdyby nebyly taaak drahe:(
    Mrkni na tenhle...http://www.yoox.com/it/41333877QJ/item?dept=women#sts=sr_women80&cod10=41333877QJ&sizeId=3...vypada moc dobre a je ve sleve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda ty máš přehled! Díky za tip. Myslím, že to je stejný střih, jen jiné ozdobné prvky, ale zase černý ... Mám o čem přemýšlet...

      Vymazat