pátek 5. dubna 2013

Everyone collects something. Why not Souvenir Magnets?

Každý něco sbírá. A já nic? No tak co už by mohlo tvořit základ nějaké sbírky? Tak magnety, budu sbírat magnety. Nic originálního, já vím. A ještě přilíplé na ledničce! 
Ty poslední jsou z Museo del Prado.

Goyův citát psaný jeho vlastní rukou neumím přeložit, tak alespoň uvádím několik jeho jiných:

„Velké lásky jsou vlastně velké vášně, posypané jako buchty mákem citů.“
„Přátelství je dcerou ctnosti. Zločinci se mohou spřáhnout, ale ne spřátelit.“
„Jsou lidé, jejichž obličej je nejnestoudnější částí jejich těla.“
„Fantazie opuštěná rozumem plodí nemožné stvůry. Spojená s ním je matkou všech umění a zdrojem jejich zázraků."

Francisco de Goya: La Maia desnuda, La Maia vestida.

 

Da Vinci: Last Supper.  Santa Maria delle Grazie Church, Milan.


National parks




4 komentáře:

  1. Milá Oli, účelem každé sbírky je hlavně mít z ní radost bez ohledu na to, jestli je bůhvíjak originální, to vem čert ;-). Nicméně tvá magnetková sbírka je krásná, barevná a určitě ti každá magnetka připomíná nějaký zážitek nebo místo...a v tom je to kouzlo. Neříkej mi, že to není originální. JE a k tomu je to velká paráda. Tvou lednici bych s radostí okukovala (jak se znám, koutkem očka bych mrkla i dovnitř) :-D.
    Pa pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jseš fakt holka chytrá, vybrala sis dobře. To je totiž zrovna ta lednice, ve které jsou uloženy sedmičky vynikajících bílých a růžových vín.
    A děkuji za moudrý komentář, máš pravdu, jsou to vzpominky v minibalení.

    OdpovědětVymazat
  3. POslední večeře jako magnet? To bych hned brala. Náhoduou mi to přijde hodně originální. Neznám v okolí nikoho, kdo by sbíral magnety :)) Je skvělé, že si díky magnetům můžeš uchovat i nejrůznější vzpomínky z dovolených atd..

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ann, a to si představ, že mám i mousepad. Stála jsem před tou freskou v takovém opojení, že jakmile jsem vyšla, musela jsem si pořídit něco, co by mi ten zážitek stále připomínalo.

    OdpovědětVymazat