úterý 2. dubna 2013

Shopping in Madrid

During my visit to Madrid, shopping was not the priority, but still I managed to check at least two streets recommended in the guidebook and can say that it is true that Madrid is a stylish city. The centre between Gran Via and Puerta de Sol is bursting with more commercial shops (Mango, Zara)  and the department store El Corte Ingles. Top quality outfits and accessories are concentrated on Calle de Serrano.
 ---
Během mé návštěvy Madridu nebyly nákupy prioritou, ale přece jen se mi podařilo prověřit alespoň dvě ulice doporučované v průvodci, a mohu říci, že nabídka módního a stylového zboží je zde velká. Hlavně na Calle Serrano, kde se nachází všechny známé, elegantní a samozřejmě i dražší brandy,  jakož  i obchodňák El Corte Ingles. Určitě bych si pořídila víc, kdyby mně vybrané věci sedly. Zajímavé střihy a barvičky. Trochu mě zklamaly typické španělské značky Mango a Zara, které mají velké obchody v centru mezi Gran Via a Puerta del Sol. Krásné katalogy, ale zboží viděné zblízka docela nevalné kvality a bez nápadu. A tak se zase dostaly ke slovu italské značky.

 MAX&Co. - krásný butik, ovšem červené event. modré kostičkované šaty vybrané v katalogu ani sukýnka mi nesedly, asi se s tímto dívčím střihem a vzorkem musím rozloučit.
 Takže jsem pořídila žluté kalhoty a svetřík v kombinaci pletenina a len.




 No a bílé pohodlné balerinky GEOX respira mi budou při mém běhání z kopce a do kopce určitě dobře sloužit. Zítra má sice zase sněžit, a tak si to tu aspoň přeskládávám a těším se.


3 komentáře:

  1. Skvele nakupy...uplne si to vsechno predstavuju dohromady...zlute kalhoty+ bile baleriny=parada:) a pak ta krasna bila kabelka...ze by Valentino??? Hadam spravne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě aby ses mýlila, ty máš přehled přes brandy a módu vůbec. A díky za pochvalu, nákupy se tentokrát vydařily a už se těším, až v tom vyrazím. Oblečené to vypadá lépe než na věšáku, zvláště svetřík s lněnými zády, přesně to, co mi vždy chybělo v horkém létě ráno či v podvečer. Bude tu ale vůbec někdy ještě horko?:)

      Vymazat